×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گیلان میزبان مسابقات بیسبال قهرمانی کشور شد

به گزارش گیلان خواست از رشت؛احمد عباسپور امروز با بیان اینکه گیلان میزبان مسابقات بیسبال قهرمانی کشور شد، اظهار کرد: این مسابقات در قالب انتخابی تیم ملی، از روز دهم تیرماه جاری با حضور پنج تیم در زمین ورزشی گلشن منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات پس از دو سال وقفه برگزار خواهد شد، افزود: تیم‌های بیسبال گیلان، تهران، قم، بوشهر و خراسان شمالی به مدت یک هفته با هم رقابت می‌کنند .

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان گیلان با اشاره به دوره‌ای بودن این رقابت ها افزود: رقابت‌های بیسبال قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی توسط هیات انجمن‌های ورزشی و کمیته بیسبال گیلان، به صورت دوره‌ای انجام می‌شود که در نهایت نفرات برتر این مسابقات، توسط کادر فنی تیم ملی به اردوی آمادگی تیم ملی بیسبال کشور دعوت خواهند شد.

عباسپور با اشاره به انتخابی تیم ملی بودن رقابت‌ها بیان کرد :امیدواریم شاهد بازی‌های زیبایی از سوی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات باشیم تا در نهایت نیز، تیم ملی قدرتمندی در رشته بیسبال تشکیل شود تا در رقابت‌های غرب آسیا مقام قهرمانی را کسب کند.

وی با اشاره به حضور مستقیم آندره‌آ دی‌اوریا سرمربی ایتالیایی تیم ملی بیسبال و دستیارش در این مسابقات گفت: قرار است رقابت‌های بیسبال جام کاسپین زیر نظر مستقیم مربی ایتالیایی برگزار شود و در نهایت ۳۲ بازیکن برتر و آماده این مسابقات جواز حضور در اردوی تیم ملی (از روز ۲۵ تیر ماه در کرج ) را بدست می‌آورند.

تیم ملی بیسبال ایران، خود را برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا با شرکت تیم‌های سریلانکا، پاکستان، هند، ایران، بنگلادش و نپال طی روزهای ۶ تا ۱۱ مهر سال جاری به میزبانی ایران و در کرج  آماده می‌کند که در نهایت دو تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات بیسبال قهرمانی آسیا در آذر ماه سال جاری در شهر تای چینگ تایوان را بدست می‌آورند./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.