×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود

عباس اهرابی امروز با اعلام این مطلب گفت: جشن نیکوکاری همه ساله همزمان با سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار « عیدی برای همه » از ۱۲ لغایت ۲۰ اسفندماه برگزار می¬گردد، ادامه داد: کمیته امداد پس از دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و نوعدوست، آن را در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد تا این عزیزان نیز سال جدید را با دغدغه کمتری آغاز نمایند.

وی، با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: امسال نیز به دلیل بیماری کرونا، ضمن اینکه پایگاه های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک های هم استانی های خیّر و نیکوکار ایجاد می گردد، اما اکثریت کمک های مردمی بصورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود.

اهرابی، در ادامه به روش‌های مشارکت غیر حضوری مردم نوعدوست اشاره و عنوان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ کمک‌های نقدی خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، اضافه کرد: مردم نوعدوست گیلان با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه نیز می‌توانند به صورت آسان و ایمن یاریگر نیازمندان در آستانه عید نوروز باشند.

وی، از آمادگی دفاتر ۳۱ گانه کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و گفت: ۲۳۵ مرکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه نیز آمادگی دریافت کمک های مردمی را دارند.

اهرابی با بیان اینکه مردم خیّر و نیکوکار استان گیلان در سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند، اضافه کرد: برنامه ریزی شده است امسال این مبلغ با مشارکت مردم عزیز به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک ها در آستانه سال نو شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.