×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانشگاه پیام نور گیلان میزبان یک شهید گمنام
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست از رشت، دکتر سعید صادقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به حمد الهی و پس از پیگیری‌های فراوان دانشگاه پیام نور میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام در ایام فاطمیه خواهد بود، اظهار کرد: خداوند را ازاین‌جهت شاکریم که بالاخره انتظار جامعه علمی و دانشگاهی پیام نور به سررسید و به‌زودی برکت حضور معنوی این شهید والامقام را در دانشگاه درک خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قطعاً حضور پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه موجبات برکات و فزونی انس و توسل جوانان به شهداء، جریان سازی معنوی، پاسداشت میراث عظیم دفاع مقدس و گسترش معارف سیره شهدا است، گفت: پیکر پاک این شهید جهت تبدیل‌شدن به قطب فرهنگی دانشگاه در محوطه دانشگاه پیام نور مرکز رشت تدفین خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان گفت: این شهید تازه تفحص شده، نخستین شهید گمنامی است که این دانشگاه توفیق میزبانی آن را کسب کرده است.
صادقی با بیان اینکه برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین از شهید گمنام در حال نهایی شدن است، افزود: در نظر داریم مراسم‌هایی نظیر شب وداع با شهید گمنام ویژه دانشجویان و دانشگاهیان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا کنیم که جزئیات آن پس از نهایی شدن، متعاقباً اعلا می‌شود.
انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.