×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 خبرنگاران گیلانی از صنایع دفاعی سپاه در تهران بازدید می کنند+تصاویر
معصومه پاداش ستوده

 به گزارش گیلان خواست، سرهنگ مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه گیلان، امروز در جمع خبرنگاران بسیجی، با اشاره به برگزاری اردوهای راویان پیشرفت در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه «جهاد تبیین» و ارائه اخبار امیدآفرین در جامعه، از اعزام خبرنگاران بسیج رسانه استان گیلان در قالب اردوی راهیان پیشرفت به تهران خبر داد و گفت: این خبرنگاران برای بازدید از صناع دفاعی سپاه روز یکشنبه ۱۹ آذر به تهران سفر می کنند.

وی بابیان اینکه سفر با هدف روایتگری پیشرفت‌های صنایع دفاعی سپاه توسط اصحاب رسانه برنامه‌ریزی شده است، افزود: رسانه‌ها در تمام جریان سازی‌ها، انتشار و مباحث مهم استان به صورت جدی پای کار هستند و با امیدآفرینی در جامعه، در مقابل هجمه تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

رئیس بسیج رسانه گیلان، با بیان اینکه هر کدام از خبرنگاران در این اردوها به عنوان راویتگر به دنبال تبیین، انتشار و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: اردوهای راویان پیشرفت زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه است.

وی افزود: راویان پیشرفت با بیان حقیقت ها به دنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت و تولید در جامعه هستند تا با به تصویر کشیدن دستاوردهای نظام اسلامی، نگاه افکار عمومی از اخبار منفی و کذبی که توسط معاندان منتشر می شود، تغییر کند و خبرهای شفاف و واقعی انعکاس یابد.

بازدید خبرنگاران گیلانی از صنایع دفاعی سپاه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.