×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار گیلان از دانشکده فنی شرق گیلان بازدید کرد/صدای دانشجویان را با جان و دل می شنوم
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، عصر امروز جمعه در پی درخواست عده ای از دانشجویان در مراسم روز دانشجو (۱۶ آذرماه جاری) در دانشگاه گیلان در خصوص بررسی مسایِل و مشکلات دانشکده فنی شرق گیلان واقع در واجاگاه رودسر؛ از نزدیک با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه گیلان، فرماندار و مسئولان شهرستان رودسر در جریان امورات این دانشکده قرار گرفت.
نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در زمین اهدایی شهرداری و شورای اسلامی شهر واجاگاه رودسر، دستور بررسی فنی و اجرایی برای اراضی موجود در جهت احداث دانشکده فنی شرق با همکاری همه مسئولان و نیز دعوت خیرین را صادر کرد.
وی همچنین در جلسه جمع بندی؛ پس از استماع نقطه نظرات حاضرین، به مسئولان فرصت ده روزه داد تا مباحث و مشکلات مختلف دانشکده فنی شرق گیلان را به صورت دقیق بررسی و ارزیابی کرده و راهکارهای اجرایی آن در دستور کار گیرد.
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیریت امورات دانشجویان و دانشگاهیان امری حائز اهمیت است که تنها با تخصص میسر نیست؛گفت: در این زمینه رییس دانشگاه گیلان یک مدیر بومی را جهت اینکه وقت بیشتری برای نظارت و رسیدگی به امورات دانشجویان و ارتقای کیفیت فعالیت های دانشکده با استفاده از ظرفیت های منطقه را داشته باشد؛ جایگزین کند.
وی با بیان اینکه اعضای هیات علمی، استادان و دانشجویان نخبگان جامعه اسلامی هستند، بر تسریع در رفع مشکلات این دانشکده تاکید کرد.
عباسی همچنین در جمع دانشجویان دانشکده فنی شرق حاضر شد و پای درددل آنان نشست.
وی در جمع خبرنگاران شنیدن صدای دانشجویان ، رسیدگی و گره گشایی از مشکلات آنان را وظیفه مسئولان دانست و گفت: موظفیم صدای دانشجویان را با جان و دل بشنویم و راه را برای کسب علم و معرفت آنان هموار کنیم.
عباسی با اشاره به فعالیت و تلاش دولت مردمی سیزدهم در سفرهای استانی اظهار کرد: من نیز به عنوان عضوی از دولت کار جهادی و انقلابی را وظیفه خود می دانم.
وی با بیان اینکه دانشجویان دانشکده فنی شرق گیلان ‌دغدغه هایی در حوزه امکانات، خوابگاه و مسایل مختلف داشتند، اضافه کرد: این مسایل چهارشنبه گذشته در مراسم روز دانشجو در تالار حکمت دانشگاه گیلان به بنده ارایه شد به همین جهت بر اساس قول داده شده امروز برای رسیدگی به مشکلات دانشجویان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه در دانشکده حضور یافتم.
نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطر نشان کرد: امکانات ، خوابگاه، آزمایشگاه و کارگاه دانشکده فنی شرق گیلان بررسی شد و با تقسیم کار بین مدیران و مسئولان دانشگاه مقرر شد از فردا به مدت ۱۰ روز مشکلات این دانشکده بررسی شود.
وی اظهار کرد: رسیدگی مسایل مطرح شده در این دانشکده در شهرستان رودسر به ریاست فرماندار و در استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار انجام می شود.
نماینده عالی دولت در جمع دانشجویان دانشکده شرق گیلان گفت: باید سطح کارگاه ها، آزمایشگاه ها، کتابخانه و نمازخانه از نظر کیفیت متناسب با شرایط شما دانشجویان باشد.
وی با بیان اینکه شما دانشجویان نباید دغدغه حمل و نقل، استاد و خوابگاه داشته باشید، بیان کرد: از همه توان مدیریتی خود در استان برای رفع دغدغه های شما از نظر علمی و سایر مسایل پاسخگو خواهم بود.
عباسی با تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگوی شما دانشجویان بوده و برای رفع مشکلاتان تلاش کنند، بیان کرد: مسایل و مشکلات شما دانشجویان در دانشکده شرق گیلان مرتفع می شود و تا ۱۰ روز آینده نتیجه اقدامات، مصوبات و اجرای آنها اعلام خواهد شد.
استاندار گیلان همچنین با اعضای هیات علمی دانشکده فنی شرق گیلان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.