×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دومین رویداد استارتاپی پازل کارآفرینی در رشت برگزار شد
معصومه پاداش ستوده

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی امروز با اعلام این خبر، گفت: این دوره در راستای اجرای سیاست های کلان سازمان و همچنین با توجه به رویه تحولی این نهاد در ایجاد اشتغال پایدار با بهره مندی از ظرفیت مشاغل خلاقانه و دانش بنیان، برگزار می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد، آموزش و کمک به راه اندازی کسب و کارهای نوین و همچنین شناسائی ایده های خلاقانه در این حوزه می باشد.

وی افزود: انتقال تجربیات مربیان موفق کسب و کار و حمایت از ایده­ های منتخب در جهت ایجاد کسب و کار موفق از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

اهرابی، با اشاره به نهادهای همکار در برگزاری این رویداد، عنوان کرد: این دوره با همکاری مرکز رشد دانشگاه گیلان، پارک علم و فناوری و بنیاد علمی نخبگان برگزار می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با بیان اینکه این رویداد در دو مرحله اجرا می گردد، اضافه کرد: مرحله پیش رویداد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه، با حضور ۱۴۳ دانشجوی مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان و با محورهای ترویج فرهنگ کار و تلاش، آشنائی با مفاهیم حقوقی کسب وکار، آشنائی با فنون بازاریابی در کسب و کار، شناخت بوم کسب و کار، تیم سازی و انجام امور مشارکتی در سرمایه گذاری، توسعه فردی و چگونگی  فرآیند تبدیل ایده تا اجراء، برگزار شد.

اهرابی، ادامه داد: رویداد اصلی در روزهای ۴ و ۵ اسفندماه برگزار می گردد.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور راه اندازی مشاغل دانش بنیان با مشارکت مؤسسه دانش بنیان برکت تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری مشارکتی نیز انجام خواهد داد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.