×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش گیلان خواست، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، با حضور مسئولین استان، چهره های مذهبی و فرهنگی، نمایندگان مجلس، جمعی از کتابداران، برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.
یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که از اردیبهشت ماه سال گذشته و با معرفی ۶ عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» با موضوع معرفی سبک و سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و نیز در بخش ویژه آن با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و زندگی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، پس از مشارکت گسترده در سطح کشور و استقبال گیلانیان از این جشنواره مهم فرهنگی به ایستگاه پایانی رسید.
مشارکت گسترده و استقبال خوب علاقمندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی و نیز شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در استان گیلان با بیش از۲۷ هزار شرکت کننده، جشنواره یازدهم رضوی را به یکی از رویدادهای کتابخوانی در استان تبدیل و افتخار دیگری برای این خطه فرهنگ ساز رقم زد.
حال با داوری آثار و انتخاب برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین استان، چهره های مذهبی و فرهنگی و برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی، روز یکشنبه ۲۸ فروردین از ساعت۱۷/۳۰ الی ۱۹/۳۰ به میزبانی تالار مرکزی رشت برگزار می شود.
گفتنی است استان گیلان در دوره های پیشین این جشنواره ملی نیز یکی از پیشگامان مشارکت و استقبال مردمی از این رویداد مهم فرهنگی در کشور بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.