×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین خاکسپاری پیکر شهید گمنام در صدا و سیمای گیلان به روایت تصویر
متن معصومه پداش ستوده و عکس از زهرا پرنیا

 به گزارش گیلان خواست، ۲شهید گمنام ۲۱ و ۲۳ ساله که دیروز با استقبال مردم ولایتمدار گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، به رشت منتقل شدند امروز در مراسمی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: شهید ۲۱ ساله در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون و شهید ۲۳ ساله در عملیات تک دشمن سال ۶۵ در منطقه مهران به شهادت رسیده بودند.

مراسم تشییع و به خاک سپاری ۲ لاله جوان در رشتسرهنگ حسن حبیبی با اشاره به برگزاری آیین تشییع این شهدای گمنام صبح امروز از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت تا صدا وسیمای مرکز گیلان، افزود: شهید گمنام ۲۱ ساله در پادگان شهید بیگلو لاکان رشت و شهید ۲۳ ساله هم در محوطه صدا وسیمای مرکز گیلان به خاک سپرده می‌شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس گیلان افزود: دیروز هم کارکنان اداره کل بهزیستی گیلان میزبان یکی از این شهدای گمنام بودند و با حضور پیکر این شهید والامقام در اداره کل بهزیستی، کارکنان ضمن وداع با این شهید، عهدی دوباره با آرمان‌های شهدا بستند.آیین به خاک سپاری لاله جوان های در رشت

به گفته سرهنگ حبیبی، دانش آموزان دبیرستان شهید اسماعیلیان بندر کیاشهرهم دیروز میزبان دیگر شهید گمنام بودند و در مراسمی با وی وداع کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.