×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید ۱۲۰ فعال رسانه‌ای گیلان از پارک هوافضای سپاه+تصاویر
متن از معصومه پاداش ستوده. عکس از زهرا پرنیا

به گزارش گیلان خواست، توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه با عنوان «پارک ملی هوافضا» در حوزه‌های مختلف موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، عملیات هوایی و فضایی از بدو شکل‌گیری تاکنون در نمایشگاه دائمی “پارک ملی هوافضا ” برپاست.

 سرهنگ مهدی پارسا، مسئول بسیج رسانه گیلان امروز در حاشیه بازدید فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه گیلان از تجهیزات و دستاوردهای هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران اسلامی پس از انقلاب به پیشرفت‌های شگرفی در حوزه‌های مختلف رسیده است.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف افزود: جهاد تبیین و امیدآفرینی با پرداختن و واکاوی دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف تحقق می‌یابد.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه ۱۲۰ فعال رسانه این استان از دستاوردهای هوافضای سپاه دیدن کردند، گفت: جمعی از مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گیلان با محوریت بسیج رسانه استان در سفر یکروزه از تجهیزات و دستاوردهای هوافضای سپاه بازدید کردند.

پارسا با اشاره به حرکت روایان پیشرفت در راستای تبیین‌گری بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران بهترین و شیواترین راویان پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به جنگ همه‌جانبه رسانه‌ای دشمن به تشریح اهمیت و جایگاه روایت‌گری و جهاد تبیین پرداخت و افزود: روایت گری دستاوردهای نظامی و تسلیحاتی هوافضای سپاه و دیگر توانمندی‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف توسط اصحاب رسانه بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.