×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسیج یک رسانه زنده اجتماعی است
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست، سرهنگ مهدی پارسا به مناسبت پنجم آذر روز بسیج مستضعفین در نشست تخصصی بسیج رسانه شهرستان رشت، با اشاره به اینکه بسیج یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و درخت تناوری انقلاب است، اظهار کرد: بسیج درخت تناوری است که فرزندان دلیر این خاک عزیز، به واسطه آن، شجره ای طیبه و مکتبی توحیدی را در تاریخ ثبت کرده و تحیر ملت‌ها را از استقامت و پایمردی خود به ارمغان آورده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج نماد پویایی، جوانی، تحرک با ساز و کارهای جهادی است، گفت: بسیج حافظ ارزش‌ها و منادی بصیرت است و فرزندان روح الله (ره) و امام خامنه ای (مدظله‌العالی) پرچمدار مکتب نوید بخش حیات بشریت بوده و سکاندار مرام و مسلکی که ریشه آن در واقعه عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان بسیج را قدرتی مردم پایه، مردم مدار و مردم محور دانست که در بزنگاه‌های مختلف تاریخی با ایثار و اخلاص، گمنام و بی ادعا توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند، گفت: مکتب و فرهنگ بسیجی اجازه نمی‌دهد بدخواهان این مردم مظلوم و مقتدر توهم طمع را به واقعیت تبدیل کنند.

وی افزود: بسیج نماد انسانیت، نماد شرافت، نماد حق خواهی و نماد مبارزه با نظام سلطه و شیطان است تا گرگ‌های جهانی خواب دست درازی به این خاک عزیز را برای همیشه بر خود حرام بدانند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه امروز بسیج نه فقط یک مسیر بلکه منبعی قابل اتکا برای ملت‌های آزاده جهان است، گفت: ملت‌های آزاده با الگو گیری از این شجره طیبه امام راحل به مقابله با گرگ صفتان عالم می‌روند و درصد هستند تا با وحدت امت اسلام، شیطان بزرگ و ایادی ان را از منطقه دور و جهان را برای ظهور مهدی موعود (عج) اماده کنند.

پارسا با بیان اینکه بسیج این درخت تناور انقلاب خود یک رسانه است، تصریح کرد: فعالیت‌های بسیج نشان دهنده پویایی و هویت جامعه توحیدی و یک رسانه زنده اجتماعی است و تلفیق توأمان دو عنصر رسانه یعنی خبرنگار و بسیج، افسر پرقدرت جنگ نرم یعنی خبرنگار بسیجی را به عنوان دغدغه مندان خط مقدم عصر جهاد تبیین تعریف و تعبیر می‌کند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیجی به عنوان پیشتازان عرصه مبارزه با جریان تحریف امپراتوری رسانه‌ای دشمن، با جهادی امیدآفرین و مطالبه گری همراه با راهکار، توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند، افزود: افسران جنگ نرم پیام انقلاب امام خمینی (ره) را با قلم و اقدام خود به دنیا مخابره می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.