×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به من می‌گویند اگر می‌خواهی اعتبارت خراب نشود از صحنه کنار برو
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست، دکتر رامین مهمانپرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت و خمام در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی خود در رشت واقع در میدان مصلی جبن بانک رفاه، با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: به من می‌گویند اگر می‌خواهی اعتبارت خراب نشود از صحنه انتخابا گیلان کنار برو.
وی افزود: اگر من کنار بروم این بازی(بی مبالاتی برخی مسئولان در گیلان و رشت) ادامه پیدا خواهد کرد؛ در حالی که من در سوابق کاری ام جاهای مختلفی بودم؛ با معلمی شروع کردم؛ کار رسانه‌ای و مطبوعاتی کردم؛ در دوران حضورم در وزارت امور خارجه عمده فعالیتم در بخش های مختلف فرهنگی ، رسانه ای ، سیاسی و در سفارت خانه ها با محوریت دیپلماسی اقتصادی بود.

مهمانپرست با بیان اینکه اگر امروز امثال ما پیش مردم اعتباری داریم برای این است که برای منافع مردم کشورمان تلاش کردیم، ادامه داد: پس هیچ اهمیتی ندارد اگر به خاطر حضور در انتخابات کسانی که قصد رقابت دارند بخواهند مرا تخریب کنند و بخواهند از روش هایی استفاده کنند که افرادی (مانند بنده) از صحنه خارج شوند.
اشکالی ندارد با اعتبار ما بازی کنند چون طرف ما مردم هستند و به خاطر مردم از دست رفتن اعتبار که مهم نیست؛ نخبگان و جوانانی داشتیم که جانشان را دادند و مردم عزیزی که عزیزانشان را تقدیم تقدیم وطن کردند؛ اگر قرار باشد تسلیم کسانی شویم که برای منافع شخصی شان حاضرند همه چیز را زیر پا بگذارند و این مردم خوب و دوست داشتنی را زیر فشارهای شدید اقتصادی له کنند تحملش برای ما امکان‌پذیر نیست و ما باید به صحنه بیاییم .
وی تصریح کرد: مردم ما در همه صحنه‌ها سربلند بودند و امیدوارم این بار افرادی را انتخاب کنند که این بازی را به هم بزنند و اجازه ندهند کسانی که ابهامات زیادی در مورد مسائل مالی و مراودات آنها بویژه مبالغ هنگفتی که در تبلیغات انتخاباتی هزینه می کنند دارند، رای بیاورند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت و خمام یادآور شد: ما می دانیم کسانی که ۵۰ میلیارد تومان ، ۱۰۰ میلیارد تومان فقط برای یک انتخابات هزینه می‌کنند؛ تا وارد مجلس شوند؛ این هزینه از سرمایه شخصی‌شان نیست بنابراین این افراد نماینده کسانی خواهند شد که این سرمایه ها را در اختیارشان می‌گذارند و برای منافع آنها تلاش خواهند کرد.
وی افزود: اینها افرادی هستند که جوانان و نخبگان ما را ناامید می‌کنند و جوانان ما را از کشور فراری می‌دهند این رفتار قابل تحمل نیست. آیا کشور این همه هزینه داده که به این نقطه برسیم؟ مردم یک بار دیگر باید به صحنه بیایند و سرنوشت خودشان را با دست خود رقم بزنند و افرادی را انتخاب کنند که این بازی تکراری را به هم بزنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.