×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «ابوذر» در گیلان
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست، سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به استقبال اصحاب رسانه از این جشنواره، مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر که پیش از این ۱۵ آذرماه اعلام شده بود تا پایان آذر ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان با ۱۰ محور ملی و ۵ محور استانی در ۱۱ قالب متنوع تولید محتوای رسانه‌ای برگزار می‌شود، افزود: محورهای ملی جشنواره شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت و تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حجاب و عفاف، جمعیت و فرزندآوری می‌شود.

پارسا در خصوص محورهای استانی و بومی جشنواره گفت: گیلان و تهدیدات آبی، جمعیت و راه‌های برون رفت از پیری جمعیت، گردشگری و حفظ اراضی ملی، مهاجر پذیری و چالش تغییر کاربری اراضی طبیعی، رسانه و چشم انداز زیست محیطی گیلان(از رودخانه تا سراوان) از محورهای بومی جشنواره ابوذر هستند.

وی با اشاره به افزودن بخش ویژه تولیدات رسانه‌ای جشنواره با محوریت دومین کنگره‌ هشت‌هزار شهید استان گیلان، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با موضوع خاطرات، وصایا، خانواده شهدا، نقش شهدا و رزمندگان استان در عملیات مختلف دوران دفاع مقدس، جوانان و دفاع مقدس، ایثار و شهادت، مقاومت و مدافعان حرم و امنیت تولیدات خود را ارائه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر قالب پنج اثر ارسال کند، تصریح کرد: گزارش خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست قالب‌هایی هستند که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌ای مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد، تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس www.abozargilan.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.