×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دریافت هرگونه کمک های حمایتی در ستاد حاج آقا فلاحتی ممنوع است/حاج آقا فلاحتی هیچ ستاد مجازی در پیام رسان های خارجی ندارد
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست، حجت الاسلام والمسلمین، محسن پورمحمد، رئیس ستاد مرکزی آیت الله فلاحتی، نامزد ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در گیلان امشب در جمع خبرنگاران در رشت با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف از حضور خبرنگران دراین ستاد قدردانی کرد.

وی با اشاره به جایگاه خطیر خبرنگاران در رساندن اخبار درست و موثق به جامعه تاکید کرد و گفت: اخبار باید به سمت درستی، راستی و صداقت  برود و خبرنگاران باید در این مسیر امانتدار باشند.

رئیس ستاد مرکزی آیت الله فلاحتی، با اشاره به زندگی نامه آیت الله فلاحتی بسیاری از خصایل اخلاقی وی را برای خبرنگاران  تشریح کرد.

وی آیت الله فلاحتی را طلبه ای از جنس روستا، بسیار ساده زیست، عالمی صادق، مجاهدی دوست داشتنی و مردی بااخلاق معرفی کرد و گفت: وی مردی بسیار اخلاق مدار است و هرگز به یاد ندارم که مسئولی را پشت تریبون نمازجمعه و در جمع بازخواست کند بلکه همیشه در خلوت خطاها و اشتباهات افراد را گوشزد می کند به گونه ای که تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد با بیان اینکه آنچه جامعه را مدیریت و هدایت می کند؛ اخلاق است ادامه داد: یکی از وظایف اعضای خبرگان اینست که با اخلاق مداری جامعه را راهنمایی کنند بنابراین ما حتی یک ساد مجازی در بستر پیام رسان های خارجی نداریم زیرا حاج آقا فلاحتی استفاده از فیلتر شکن ها را جایز نمی دانند.

به گفته ی این مسئول، در حکمی که از سوی مقام معظم رهبری برای آیت الله فلاحتی صادر شده آمده، ایشان مزینبه علم و صلاح و تقوا هستندو از این منظر به نمایندگی خود در گیلان منصوب شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به تبیین نحوه شکل‌گیری و فعالیت ستادهای انتخاباتی آیت الله فلاحتی در سراسر گیلان پرداخت و تصریح کرد: تاکید ایشان بر پرهیز از هرگونه اسراف و ریخت و پاش در روند تبلیغات انتخاباتی است که قدرت مانور ستاد مرکزی را برای تبلیغات گسترده و همه جانبه در سراسر استان محدود کرده و موجب شده دست اندرکاران ستاد ایشان با اخلاص و بردباری تمامی تلاش خود را بکار گیرند و در راستای اهداف غایی انتخابات که همان خلق حماسه ی حضور مردم در ۱۱ اسفندماه است، نقش آفرینی نمایند.

وی در همین راستا به توصیه های آیت الله فلاحتی مبنی بر خودداری از بروز هرگونه تخریب رقبا و تبلیغات ناسالم در عرصه ی انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: اولویت ستادهای انتخاباتی ایشان فعالیت در راستای مشارکت حداکثری و تقویت روحیه ی وفاق و همدلی ست و این مهم اکنون در اولویت ستادهای انتخاباتی و تبلیغاتی ایشان در سراسر استان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد در ادامه با استناد به فرازهایی از سخنان آیت الله فلاحتی بر لزوم اخلاق مداری در روند فعالیت های اجتماعی و سیاسی تاکید کرد و افزود: آنچه جامعه را در تمامی ارکان هدایت و مدیریت می کند اخلاق است و نخستین آیات الهی در قرآن کریم پیرامون هدایت جامعه در این خصوص نازل شده است و این رویه باید در روند نقش آفرینی اعضای مجلس خبرگان رهبری بیش از دیگر بخشهای جامعه تجلی یابد.

رییس ستاد مرکزی آیت الله فلاحتی در گیلان در بخش پایانی سخنان خویش تعامل با مجموع نامزدهای دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های ۱۱ گانه ی انتخاباتی استان را از رویکردهای هم افزا و تحکیم دهنده ی  مجموع یاوران و حامیان آیت الله فلاحتی در عرصه ی فعالیت های انتخاباتی حاضر عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی که دشمنان این ملت کمر به افتراق و اتحاد جامعه ی ایرانی بسته اند تا آرمان های والای انقلاب را تخطئه نمایند، اتحاد و خلق حماسه ی حضور رمز مقابله با ترفندهای شوم دشمنان به حساب می آید و به یمن الهی بصیرت این مردم ولایتمدار و انقلابی، حماسه ی بی بدیلی در  انتخابات پیش رو رقم خواهد زد.

در ادامه ی این نشست خانم دکتر مریم معصومی مسئول ستاد بانوان آیت الله فلاحتی در ششمین دوره ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی پیرامون روند فعالیت این ستاد برای جلب حمایت بانوان بصیر گیلانی در راستای نقش آفرینی در انتخابات روز جمعه تشریح کرد و افزود: حمایت های گسترده ی بانوان در تجمعات شهرستانی حاکی از عزم این عزیزان برای مشارکت در حماسه ی حضور یازدهم اسفندماه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.