×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 سه کاندیدای حوزه انتخابیه رشت و خمام ائتلاف خود را اعلام کردند

 

به گزاش گیلان خواست، دکتر محمد صراط فشخامی، مهندس مسعودنیک چهره گل افزایی و دکتر حجت منگنه چی سه کاندیدایی هستند که در این زمینه ائتلاف داشتند.

دکتر محمد صراط فشخامی ( کد ۶۳۵)، متولد ۱۳۵۲ دارای مدرک پزشکی  دانشگاه علوم پزشکی تهران  است. وی از سال ۸۱ به عنوان پزشک در نیروی انتظامی مشغول به کار شد و از سال ۹۵ تا ۱۴۰۱ ریاست بهداری نیروی انتظامی استان گیلان را برعهده داشت و در همه گیری کرونا از مدیران نمونه کشوری بود. وی در مورد خود می‌گوید: با توجه به اینکه در رشت متولد شده و سالها در آن زندگی کرده اند مشکلات شهر را لمس کرده ام. پدرم از  کارشناسان بازنشسته استانداری و مادرم فرهنگی بازنشسته بود. از آنجایی که اعضای خانواده و بستگان از سطوح و اقشار متفاوت جامعه هستند به واسطه کارشان با افراد متفاوت در تماس بوده و مشکلات مردم شهر را حس کرده ام  و با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی که داشته ام عزم و توان تغییر و ایجاد تحولات مثبت را در خود دیدم  و پا به این عرصه نهاده‌ام.

مسعود نیک چهره گل‌افزایی ( کد ۷۲۹)  متولد ۱۳۴۱  دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد عمران سازه از مدرسین دانشگاه و کارمند نمونه آب و فاضلاب در سال ۷۴ است که مقالات متعددی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب را متتشر کرده است. معاونت فنی آبفای گیلان و مدیر آبفای رشت از جمله سوابق وی است.

دکتر حجت منگنه‌چی ( کد ۷۱۲) متولد ۱۳۵۵، تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و نیز دبیرستان را در رشته ریاضی فیزیک در شهر رشت گذراند. تحصیلات حوزوی را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و برنامه ده ساله دروس را به مدت هفت سال گذراند و پس از این دوره هفت ساله در دروس خارج فقه و اصول مراجع عظام تقلید و فضلای حوزه علمیه قم شرکت کرد. وی همزمان با تحصیل دروس حوزوی، تحصیل در دانشگاه را آغاز کرد و به اخذ مدرک کارشناسی فلسفه، کارشناسی ارشد و نیز دکترای فلسفه و کلام اسلامی نائل گشت. پس از اتمام کارشناسی ارشد، تدریس در دانشگاه را آغاز کرد که به طور مستمر ادامه یافت. دکتر منگنه چی هم‏ اکنون، به عنوان عضو هیئت علمی به تدریس در دانشگاه اشتغال دارد. تاکنون، بیش از پانزده جلد کتاب و چندین مقاله علمی از وی منتشر شده و شماری نیز در دست آماده ‏سازی و انتشار است.  وی عضو سرای اهل قلم کشور می‏ باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.