×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سبزپوشانی که داغ به غنیمت بردن تاریخ پرافتخار ایران را به دل دشمن می‌گذارند/سپاه میدان‌دار جهاد برای پیشرفت توامان امنیت و اقتصاد

گیلان خواست- سرهنگ مهدی پارسا؛ خصمِ دون، بداند که سربازان این نظام، سر می‌دهند اما خاک و آب نه! سپر بلا می‌شوند اما داغ به غنیمت بردن تاریخ پر غصه و پرافتخار ایران را به دل دشمن می‌گذارد و خواب‌هایشان را یکی پس از دیگری به کابوسی ابدی تبدیل می‌کنند.

سالروز فرمان تشکیل سپاه پاسداران، مجالی است برای یادآوری از خود گذشتگی آنانی که خود را فدا کردند تا بیرق پرافتخار این مرز پر گوهر در میانه‌های آتش بغض و کینه دشمنِ تا بنِ دندان‌مسلح در اهتزاز بماند و درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران نیز استوار‌تر از همیشه دنیا را به تحیر وا دارد.

خصمِ دون، بداند که سربازان این نظام، سر می‌دهند اما خاک و آب نه! سپر بلا می‌شوند اما داغ به غنیمت بردن تاریخ پر غصه و پرافتخار ایران را به دل دشمن می‌گذارد و خواب‌هایشان را یکی پس از دیگری به کابوسی ابدی تبدیل می‌کنند.

سبزپوشان سربلند این نظام، همواره از مردم بوده‌اند، مردمی زیسته‌اند و برای این مردم نجیب، صبور و همیشه قهرمان سر داده‌اند، و این همان ویژگی منحصر به فرد محبوبیتی است که در این سالها علی‌رغم همه کینه‌توزی‌ها و جنگ روانی‌ها، در بین مردم داشته‌ و به کوری چشم دشمنان خواهند داشت.

اینک در سالروز پرافتخار تاسیس سپاه به فرمان معمار کبیر و هوشمند انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که مصادف است با ایام لیالی قدر و شهادت مولای‌مان علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) بیعتی تازه می‌بندیم که به حول قوه‌الهی نه تنها توطئه‌های شوم دشمن را یکی پس از دیگری نقش برآب می‌کنیم، بلکه با تاسی از مولای‌مان حسین‌بن‌علی(ع) تلاش می‌کنیم تا با جهاد در رفع موانع برای پیشرفت انقلاب اسلامی از پیش پای جوانان غیور ایران اسلامی، پرچم قدرت اقتصاد و امنیت را توامان با یکدیگر در جهان به اهتزاز درآورده و خط بطلانی خواهیم کشید بر خواب‌های خیالی همه یاوه‌گویانی که بدخواهانه ایران را نا امن می‌خواهند تا اهداف سومشان را به ثمر بنشانند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.