×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در جلسه شورای توسعه حمایت از تشکل‌های مردم نهاد؛معاون استاندار گیلان: فعالیت سمن‌ها مورد نظارت و پایش قرار گیرد

به گزارش گیلان خواست از رشت،دکتر محمود قاسم نژاد در جلسه شورای توسعه حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان ضمن قدردانی از فعالیت و اقداماتِ موثر تشکل‌های اجتماعی فعال؛ بر ضرورت بازرسی، نظارت و پایش مستمر سمن‌ها از سوی سازمان‌های صادرکننده مجوز تاکید کرد.

 وی ادامه داد: اگر بازدیدها و نظارت‌ها بطور مستمر انجام شود؛ موسسات در مسیر درست هدایت و در چارچوب اساسنامه، دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات اقدام خواهند کرد و زمینه انحراف سازمان‌های غیردولتی از اهداف و شیوه‌های اجرایی، فراهم نخواهد شد.

 معاون استاندار گیلان بیان داشت: حضور مدیران ارشد استانی در مراسم ها و برنامه های تشکل‌های اجتماعی موجب دلگرمی سمن ها خواهد بود و پیشنهاد می شود مدیران در برنامه‌های زمانی مشخص، از تشکل‌های مردم نهادی که مرتبط به حوزه فعالیت آن دستگاه است، بازدید و گزارش آن را به استانداری منعکس نمایند.

 در این جلسه شورای توسعه حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان؛ با تاسیس سه سازمان مردم نهاد در سطح استانی پس از طی روند قانونی و با نظر مساعد اعضای جلسه و همچنین با تغییر سطح فعالیت یک سازمان مردم نهاد زیست محیطی از سطح شهرستان به استان موافقت شد./استانداری گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.