×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتخابات الکترونیکی فقط در رشت اجرایی می‌شود/وجود بیش از ۴۰ هزار رای اولی در گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت؛محمود قاسم‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در گیلان اندیشیده شده است، اظهار کرد: با تلاش های مسؤولان و با پیگیری‌های صورت گرفته تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اندیشید و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به وجود ۴۰ هزار و ۴۰۵ رای اولی در گیلان گفت: در گیلان یک‌میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۳۴ رای دهنده وجود دارد که از این تعداد ۴۰ هزار و ۴۰۵ رای اولی هستند.

معاون سیاسی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه انتخابات الکترونیک فقط در رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۶۰ هزار نفر محافظ، بازرس و نظارت  صندوق‌‌های رای در گیلان بوده و انتخابات الکترونیکی در شهر رشت و آن هم فقط برای شوراها اجرایی می‌شود.

قاسم‌نژاد یکی از بسترهای لازم در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری را فضای مجازی دانست و بیان کرد: تبلیغات در شرایط کرونایی دربستر فضای مجازی تعریف شده و کاندیداها با تولیدات خود باید از این بستر به‌درستی استفاده کنند.

وی از ممنوعیت تجمع و سخنرانی کاندیداها در فضای بسته خبر داد و افزود: در فضای باز سخنرانی با فاصله هشت متر و در مدت زمان دو ساعت بلا مانع است، لذا از مسؤولان ستادها درخواست دارم توجه لازم در جهت کاهش تجمعات را داشته باشند.

معاون سیاسی استانداری گیلان با بیان اینکه برای ستاد کاندیدهای انتخابات شورای اسلامی شهر، تبلیغات بر اساس شرایط کرونایی انجام می‌شود، گفت: در شهرهای قرمز در ستادهای کاندیداهای شورای شهر اسلامی شهر ۱۵ نفر، در شهرهای نارنجی ۲۰ و زرد ۳۰ نفر می‌توانند فعالیت حضور داشته باشند./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.