×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جریان انقلاب با حفظ مبانی فکری نیاز به تحول دارد

به گزارش گیلان خواست از رشت؛ عبدالله گنجی ظهر امروز در همایش سیاسی در سالن همایشات نیروی انتظامی با بیان اینکه نوشته‌های امام‌راحل(ره) بسیار زیبا و برای جامعه مفید است، اظهار کرد: شخصیت معنوی امام راحل(ره) برای مردم و جوانان بازگو شود زیرا امام خمینی(ره) سال‌های ۵۸ و ۶۸ انقلابی‌تر از امام سال ۴۸ است.

وی با اشاره به وجود چهار دسته رای دهنده در جمهوری اسلامی گفت: افراد عادی و بدون گرایش سیاسی، معتقدین به ولایت فقیه و انقلابی‌ها، افرادی دارای مبانی فکری متفاوت، افراد با نگرش معیشت و اقتصادی و افراد با نگرش غرب‌ها، چهار دسته رای دهنده در جمهوری هستند، لذا آوردن رای مانوت به این است که این چهار دسته را با خود همراه کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی، با تاکید بر لزوم توجه کاندیداها به جلب نظر رای دهندگان خاکستری در جمهوری اسلامی بیان کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به ویژه کاندیداهای جریان انقلاب باید اقشار خاکستری و افراد عادی را با خود همراه کند، ولی جریان اصول‌گرایی انتظار مردم در حل مشکلات اقتصادی را بسیار بالا برده است.

گنجی یکی از نشانه‌های انقلابی گری را همراه کردن مردم با جریان انقلاب توسط جوانان دانست و بیان کرد: دفاع از انقلاب اسلامی یعنی حزب‌الهی‌ها در این شرایط حساس جامعه مردم را با گزینه جریان انقلاب همسو کرده و به رای آوردن گزینه انقلابی کمک کنند.

وی با اشاره به دلایل تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه به انقلابی‌گری تصریح کرد: در این هشت‌سال مقام معظم رهبری همواره به انقلابی‌گری مسؤولان تاکید دارند، زیرا تفکر فکری اصلاحات در تلاش‌اند با رابطه ایران و کشورهای غربی روح اسلام و انقلاب در ایران از بین برده و جمهوری اسلامی را به یک کشور عادی تبدیل کنند.

مدیر مسؤول روزنامه جوان جنگ امروز را جنگ ادراک سازی دانست و افزود: جریان انقلاب با حفظ مبانی فکری باید یک خانه تکانی کند عظیم کرده و اقشار مختلف جامعه با تفکرهای مختلف فکری را با ارائه راه‌حل مناسب برای حل مشکلات با خود همراه کند.

گنجی با گله‌مندی از بیان طلبی در خصوص مهندسی کردن انتخابات توسط شورای نگهبان گفت: اگر شورای نگهبان به دنبال مهندسی انتخابات بود از جریان اصولگرا یک فرد را تایید و با تایید بیشمار کاندیداهای جریان اصلاحات، رای آنان را شکسته می‌شد./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.