×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت شرایط بحرانی برق در کشور رقم زده است

به گزارش گیلان خواست از رشت؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری با انتقاد از وضعیت برق، اظهار کرد: دولت طبق برنامه مکلف به تولید سالانه چهار هزار مگاوات برق در کشور است.

وی با بیان اینکه دولت برق تکلیفی مجلس را تحویل ملت نداده، افزود: طی ۶ سال اخیر سیاست های دولت به گونه ای بوده که برق تولیدی پاسخگوی ملت نبوده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت، با اشاره به مشکلات عدیده مردم در شرایط کنونی، گفت: سیاست های دولت کنونی شرایط بحرانی را برای کشور رقم‌زده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهتمام وزارت نیرو جهت ساماندهی وضعیت صنعت برق تاکید کرد و افزود: مسوولان‌ ارشد توانیر باید هرچه سریعتر برای تامین برق پایدار برنامه‌ریزی کرده و خاموشی‌ها را به حداقل برسانند.

صفری با اشاره به خاموشی‌های نامنظم و تبعیض در خاموشی‌ها، گفت: متاسفانه شاهدیم خاموشی‌ها در برخی مناطق دو ساعت و در بسیاری از مناطق بیش از دو ساعت است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر تلاش همه جانبه برای احداث و توسعه زیرساخت‌های تولید، انتقال و توزیع برق، گفت: باید یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم جبران کاستی ها در صنعت برق کشور و رهایی از وضعیت کنونی باشد./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.