×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستور وزیر کشور به استاندار گیلان در خصوص آتش سوزی بیمارستان قائم رشت
معصومه پاداش ستوده

 به گزارش گیلان خواست، باتوجه به وقوع آتش سوزی بیمارستان قائم رشت در ساعت ۱۳: ۱ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۲۹ خرداد، وزیر کشور در چند نوبت با استاندار و مسئولان استانی برای پیگیری و تسریع روند رسیدگی به مصدومان، ایمنی بیمارستان و نیز بررسی ابعاد و علل حادثه، تماس برقرار کرد.
دکتر احمد وحیدی وزیر کشور همچنین درگذشت شماری از هموطنان در حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت را تسلیت گفت و از پیگیری‌های این وزارتخانه درباره روند و علت حریق خبر داد.
از ابتدای وقوع حادثه، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری شدن و ادامه درمان بیماران را به شکل اضطراری و فوری در دستور کار قرار داد و بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان‌های پورسینا، رازی، ولایت، حشمت، الزهرا، پیروز لاهیجان، پارس، آریا و بیمارستان صومعه‌سرا منتقل شدند.
بیمارستان خصوصی ۲۵۰ تختخوابی قائم (عج) رشت، که بامداد امروز دچار حریق شده بود با تلاش بیش از ۲ ساعته نیرو‌های آتش نشان و امدادی کامل مهار شد، ۱۴۲ بیمار بستری در این بیمارستان به طور کامل به سایر مراکز درمانی منتقل شدند، اما تاکنون متاسفانه ۸ تن از بیماران جان باختند.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.