×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قالیباف مدیری مسلط بر اوضاع کشور / حضور حداکثری مردم در ۸ تیر امسال پای صندوق های رای
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست و نقل از خبرنگار لیجار از رشت، رمضانعلی طالبی رئیس ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در گیلان و رئیس شورای ائتلاف استان گیلان ظهر امروز در نشست خبری با رسانه های گروهی استان با بیان اینکه در ۸ تیرماه سال جاری رویدادی بزرگ از تاریخ انقلاب رقم می خورد، اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور ، ۸ تیرماه سال جاری با حضور حداکثری و مشارکت مردم برگزار می شود.

وی افزود: استحکام زیرین نظام‌جمهوری اسلامی در ظرفیت برگزاری انتخابات در سطح کشور است، مردم در دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند و آگاه هستند که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز بمنظور تحقق اهداف انقلاب اسلامی مهم و تاثیرگذار است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در گیلان و رئیس شورای ائتلاف استان گیلان با اشاره به اقتدار و تاثیرگذاری ایران در عرصه های مختلف بین المللی و دنیا تصریح کرد: غرب همانند گذشته قدرت ندارد و شاهد سقوط و افول کشورهای غربی هستیم درحالیکه با پیروزی انقلابی اسلامی اقتدار ایران اسلامی به وضوح قابل مشاهده است.

وی یادآورشد:ظرفیتی که پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایجاد کرده موجب استقلال کشور در عرصه های مختلف شده امروز نه تنها برای تولید سیم خاردار ایران نیازمند کشورهای دیگر نمی باشد بلکه ایران تولیده کننده سلاح نیز می باشد.

طالبی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت:دولت شهید جمهور ، دولت ارتباط با سایر کشورها و رفع مشکلات در حوزه های مختلف بوده است و دراین دولت خدمات زیادی صورت گرفته است‌.

کشور نیازمند مدیری مسلط بر اوضاع است

سردار‌ سید علی آقازاده رئیس شورای راهبردی و هماهنگی ستاد مردمی دکتر قالیباف در گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش روشنگری اجتماعی و آگاهی بخشی در جامعه را برعهده دارند ، خاطرنشان کرد:فضای انتخابات می بایست به سبک مثبت و گسترده پیش رود و موجب گرم ترشدن فضای انتخابات در این فرصت مغتنم شود و خبرنگاران نیز در این عرصه با آگاهی بخشی عمومی و مدیریت افکار نقش مهمی برعهده دارند.

وی ضمن تشکر از همه نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:این افراد در قبال انقلاب و کشور حساس بوده اند اما معیارهایی وجود دارد که می بایست حساسیت ها و آرمان های جامعه و انقلاب اسلامی مد نظر قرار گیرد.

سردار آقازاده تصریح کرد: جریان انقلابی با توجه به ظرفیتی که وجود دارد انتخابات را رصد خواهد کرد و نتیجه هرچه باشد خدا را شاکر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ترجیحات و شاخصه های محوری برای انتخاب نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد ، خاطرنشان کرد: توجه ها باید روی مصادیق یا مصداق باشد ، جامعه اسلامی و بزرگان مدیریتی در جامعه که سابقه تجربه و کارهای اجرایی داشته اند میبایست در این دوره از انتخابات مورد توجه قرار گیرند و در بین نامزدهای موجود ، نیروهای فعال و نخبگان استانی با توجه به شاخص های معیّن و بارزی که در جناب قالیباف وجود دارد ، توجه ویژه داشته باشند.

رئیس شورای راهبردی و هماهنگی ستاد مردمی دکتر قالیباف در گیلان یادآور شد:کشور نیازمند مدیری است که بر همه جوانب در عرصه های مختلف تسلط داشته باشد و انتخاب محمدباقر قالیباف در این راستا فردی مناسب و موثر لست.

وی تصریح کرد:جریان انقلابی و شورای ائتلاف به عنوان جریانی شناخته شده با رویکرد ایجاد وحدت بین همه نیروهای متدین و حاضر در صحنه انتخابات نقش آفرین شده و به دنبال مسئولیت نمی باشد.

تصمیمات دولت در سرنوشت کشور و همه مردم تاثیرگذار است

مسعود عباس نژاد عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در روشنگری و هدایت افکار عمومی دارند ، خاطرنشان کرد:امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که وضعیت اقتصادی و تهدیدها و بحران کشور را در برگرفته و در این راستا فردی میبایست سکان کشور را به دست گیرد که در همه عرصه ها حضور داشته است و از تسلط کافی بر امور کشور برخوردار می باشد.

وی گفت:محمدباقر قالیباف از فرماندهان ارشد کشور است و در دوران خدمت در شهرداری تهران عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در مدیریت بحران ، قوی ترین انسان ها می توانند خلبان باشند، عنوان کرد:قالیباف در شرایط بحرانی و در لحظه می تواند بهترین تصمیم را برای کشور بگیرد.

عباس نژاد یادآور شد:در شرایط سخت اقتصادی نمی توانیم مسوولیت ریاست جمهوری را بر عهده فردی بگذاریم که فقط روی کاغذ کار کرده و عملکرد اجرایی نداشته باشد .

وی یادآور شد:قالیباف کاملترین ترین و جامع ترین نامزد چهاردهمین دوره انتخابات جمهوری است که توان مدیریت و اداره کشور را دارد‌.

عبلس نژاد با تاکید بر افزایش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات و نقش مهم رسانه ها در رهبری افکار عمومی و کمک به مردم در انتخاب بهترین نامزد بیان کرد:تصمیمات دولت در سرنوشت کشور و همه مردم تاثیرگذار است بنابرین افزایش مشارکت و انتخاب اصلح ضرورت دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.