×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشارکت ۸۰۰۰ محافظ گیلانی در صیانت از انتخابات ریاست جمهوری
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست، سیدهاشم حسینی بعد از ظهر جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست‌های هماهنگی با کمیته‌های تخصصی پیرامون برگزاری انتخابات در آخرین لحظه قبل از شروع انتخابات در گیلان ادامه پیدا کرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان از مشارکت ۸ هزار محافظ صندوق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد و اضافه کرد: در برگزاری این انتخابات ۸ هزار ناظر و ۱۵ هزار عضو شعبه فعال و هزار و ۵۵۰ عضو ذخیره هستند.

حسینی با اشاره به ۲ هزار ۶۸۸ شعبه شهری و روستایی اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۹ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه سیار است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات بر بسیاری از تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی جوامع مردم‌سالار تأثیرگذار است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان از رصد ۳۰۰ بازرس در انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری این استان خبر داد و اضافه کرد: امنیت و صیانت از انتخابات مورد تاکید است.

حسینی با بیان اینکه نقش مردم در سرنوشت خویش در نظام اسلامی برجسته است، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات در واقع عینیت بخشی به مردم سالاری دینی و حکم رانی بر پایه مردم است.

به گفته وی، مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی به شمار می‌رود که حفظ و تقویت آن وظیفه‌ای مهم است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت آرا و تلاش بر حفظ آرامش انتخابات و جلوگیری از هرگونه روزنه برای شایعه سازی اضافه کرد: صیانت از انتخابات و آرای مردم در اولویت قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.