×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کانون اصلاح و تربیت گیلان تعطیل شد

گیلان خواست /حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در توییتی نوشت: 

الحمدلله تنها چند روز پس از خراسان جنوبی، مددجویان زیر ۱۸ سال در گیلان به آغوش خانواده بازگشته و کانون اصلاح و تربیت استان گیلان هم، تعطیل شد.

ان‌شاء‌الله با کمک آحاد جامعه، به زودی زمینه های تربیت و تنبه سایر مددجویان زیر ۱۸ سال کشور نیز در خارج از زندان فراهم شود

به گزارش گیلان خواست از رشت؛مدیرکل زندان های گیلان گفت: با انجام برنامه های فرهنگی آمار زندانیان در حال تحمل کیفر در کانون اصلاح و تربیت استان گیلان به صفر رسید.

 رضا محمدی اصل در بازدید دوره‌ای از زندان‌های ضیابر، نسوان و کانون اصلاح و تربیت، گفت: محوریت اشتغال باید در اهداف اجرایی، توسعه توانمندسازی و خودکفایی زندانیان و خانواده‌های آنان تحقق یابد

محمدی اصل با تاکید بر نقش ویژه اشتغال و حرفه آموزی فراهم کردن بستر خودکفایی زندانی و خانواده وی برای رسیدن به سلامت روح و جسم، حضور خیران جهادی را مؤثر دانست و گفت: با مشارکت مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های گیلان توانستیم با چند کارآفرین کارخانه داران شهر صنعتی استان رایزنی کرده و برای ۱۰۰ زندانی آزاد اشتغال شود.

مدیر کل زندان‌های گیلان با بیان اینکه به دنبال دعوت از کارآفرینان بیشتر برای مشارکت در این کار هستیم، ادامه داد: آموزش و ایجاد مهارت‌های لازم برای کار آفرینی برای مددجویان، پرداخت تسهیلات در اولویت سازمان زندان‌ها قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت سایر نهادها در این زمینه، اضافه کرد: به دنبال برنامه‌های کار آفرینی برای مددجویان و خانواده‌های آنان هستیم و حمایت و پشتیبانی مؤثر بسترهای لازم را فراهم می‌کند.

محمدی اصل همچنین با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده از سوی مقامات قضائی استان و خیران جهادی آمار مددجویان کانون اصلاح و تربیت گیلان را به صفر رسید./مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.