×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت‌های بسیج باید مبتنی بر الویت باشد

به گزارش گیلان خواست، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان، در نشست فصلی فرماندهان بسیج ادارات گفت: بسیجی بودن یک گزینش و یک فرصت برای خدمت است که باید از این فرصت نهایت بهره را گرفت.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج باید مبتنی با الویت و نتیجه بخش باشد، افزود: با توجه به شرایط خاص بین المللی امروزه شاهد تحولات بین المللی در منطقه و جهان هستیم و این شرایط موجود معادلات جهانی و قدرت در جهان را با تغییر و تحولاتی روبه رو کرده است.
سردار دامغانی به کشور‌های که به استکبار جهانی اعتماد کرده و وابسته اند اشاره و تصریح کرد: هر کشوری که به استکبار جهانی اعتماد داشت با شکست و نابودی مواجه شده و این نشان می‌دهد که آمریکا قابل اعتماد و اعتبار نیست.
وی با تاکید بر اینکه در سازمان ملل، ناظمان جهان با یکدیگر درگیر هستند، گفت: تحولات بین المللی به سمت دیگر در حرکت است و جغرافیای سیاسی و قدرت اسلام در حال گسترش است.
سردار دامغانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آمریکا را در منطقه بی اعتبار کرده، افزود: بیش از ۴۵ سال ملت ایران با بزرگترین ابر قدرت اقتصادی و رسانه‌ای طول تاریخ جنگید و پیروز شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان به انسجام و حمایت از حاکمیت با حضور حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات اشاره کرد و افزود: نمایش مشارکت ملت ایران در انتخابات در صحنه بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است و حضور مردم ارتقای قدرت ایران در سطح جهانی را به همراه دارد.

سردار دامغانی به شهید خدمت آیت الله رییسی اشاره و اضافه کرد: مسئولینی از جنس آیت الله رئیسی باید انتحاب شوند، این شهید خدمت، فاصله بین مسئولان و مردم را کاهش دادو نگاه مثبت را فراهم کرد عاشق خدمت به مردم بود، و هرگز نگاه از بالا به پایین به مردم نداشت.
سرهنگ رضا رنجبر، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان هم در این نشست گفت: در گیلان ۶۱ پایگاه بسیج در ادارات کل گیلان و ۲۷۵ پایگاه بسیج در ادارات همه شهرستان استان گیلان فعال است.
رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ۳۰۰ جهاد تبیبن در تمامی دستگاه‌های اجرای استان تدوین و اجرایی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.