×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها در توسعه گیلان ضرورت دارد

به گزارش گیلان خواست از رشت، هادی حق‌شناس استاندار گیلان صبح امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از مجتمع کارگاهی دانش بنیان با همراهی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با تأکید بر لزوم توجه به توسعه کشور در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: تولید محور توسعه و پیشرفت یک کشور است و این مهم در گیلان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به جایگاه شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری در حل مشکلات استان گفت: باید در تمامی عرصه‌ها از ظرفیت دانشمندان و متخصصان شرکت‌های دانش بنیان نهایت بهره را ببریم زیرا در این صورت می‌توان بر مشکلات فائق آمد .

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در گیلان افزود: در این استان شرکت‌های دانش بنیان بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف فعال هستند که می‌توانیم از آنان در راستای توسعه و افزایش تولید و همچنین ایجاد اشتغال بهره گیریم.

حق‌شناس با تاکید بر لزوم بسترسازی مسیر تولید دانش بنیان در گیلان بیان کرد: موانع از سر راه دانش بنیان‌ها در گیلان برداشته شود.

وی با بیان اینکه گیلان در حوزه امنیت غذایی جزو ۱۰ استان برتر کشور است، افزود: با توجه به ظرفیت گیلان و نیز توان شرکت های دانش بنیان می توان برای امنیت غذایی استان و کشور گام های بلندی برداشت و انتظار است این رتبه تک رقمی شود.

به گفته استاندار گیلان، ۴۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری گیلان فعال است که از این میان ۱۰۰ شرکت دانش بنیان ها هستند.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.