×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایبندی انقلاب اسلامی به شعار نه شرقی و نه غربی
معصومه پاداش ستوده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیلان خواستت؛ آیت الله حسینی بوشهری روز چهارشنبه در مراسم جشن انقلاب در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت اظهار داشت: در هیچ انقلابی، مردم این همه استقامت و پایداری در برابر استکبار و ایادی آن برای حفظ استقلال و آزادی از خود نشان نداند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما در سایه اتکا به خداوند ماندگار خواهد ماند و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) استمرار می یابد، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ما موانع ای بر سر راه دارد اما این موانع به همت مردم و رهبر فرزانه انقلاب برطرف خواهد شد.

وی بیان داشت: انقلاب هایی که در دنیا رخ داده برای پابرجایی وابسته به بلوک شرق و غرب می شوند اما انقلاب اسلامی ایران با شعار کوبنده نه شرقی نه غربی حکومت و پدیده جدیدی در دنیا به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی پدید آورد و به این اصل هم با همه فشارها پایبند ماند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی در همه عرصه های انقلاب و نظام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یادآور خون شهیدان است، مردم ایران اسلامی ۴۲ سال صحنه را به نفع دشمن خالی نکردند.

وی در ادامه با اشاره به آیه ای از سوره ابراهیم بیان داشت: در این آیه آمده است که ما موسی را با معجزاتی فرستادیم و رسالت سنگینی بر عهده او گذاشتیم تا مردمی را که در ظلمت و تاریکی قرار داشتند، رهایی دهد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با استناد به این آیه یادآور شد: ۲۲ بهمن را به یاد مردم بیندازید و یادآوری کنید تا ملت صحنه درخشان و کارنامه درخشان زندگی خود را هرگز فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه همه روزها خدایی هستند، اظهار داشت: اما روزهایی مانند ۱۲ و ۲۲ بهمن روزهای طلایی و یوم الله هستند که خداوند بر مردم منت می گذارد و آنان را در این مسیر الهی قرار می دهد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فراز و نشیب های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعم از جنگ و تحریم ها اضافه کرد: مردم همواره در صحنه حضور داشته و دارند، انسان های صبور مانند کوه بردبار هستند، مشکلات را به جان می خرند و می ایستند چون آرمانشان بلندتر از مشکلات زندگی است.

وی اضافه کرد: تمام اهداف تربیتی و انسانی که از ناحیه قرآن و انبیاء الهی مطرح شده یک جمله برجسته دارد اینکه رسالت قرآن، تمام کتب آسمانی و انبیاء الهی این بوده که باید مردم را از ظلمت به سمت نور هدایت کند و انقلاب اسلامی ایران همین رویکرد و کارکرد را داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.