×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار رشت در جلسه ستاد کرونا شهرستان، خبر داد؛ بستری شدن بیش از ۴۰۰ بیمار کرونایی در رشت

به گزارش گیلان خواست از رشت،مهندس علی فتح اللهی امروز (دوشنبه ۲۳ فروردین )در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت ضمن تبریک حلول فرا رسیدن ماه رمضان، اظهارکرد: ماه رمضان از ماههای پر فضیلت شمرده می شود، این ماه متفاوت تر نسبت به ماههای دیگر است، خواب و نفس کشیدن مومن در این ماه عبادت بوده و از این فرصت معنویت بایستی نهایت بهره را برد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه همگان قدردان لطف و فعالیت های گسترده کادر درمان هستیم تصریح کرد: بی توجهی به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت گیلان را قرمز و باعث بستری شدن بالای ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های شهرستان رشت شده است.

مهندس فتح اللهی با بیان اینکه رعایت دستور العمل های بهداشتی سبب می‌شود با حفظ سلامت جامعه شرایط پویایی اقتصادی فراهم شود، گفت: خوشبختانه در ایام اعمال محدودیت‌ها بیشترین همکاری از سوی اصناف انجام شده است.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه متاسفانه عدم رعایت ها باعث بحرانی شدن مجدد استان و کشور شده است گفت: گروه های که مایحتاج ضروری جامعه را تامین می کنند، فعال هستند و مابقی گروهها تا بر قراری وضعیت مناسب  تعطیل می باشند.

وی ادامه داد: مردم آنچه را که می بیند قضاوت می کنند جلساتی که در این راستا بر گزار می شود می بایستی خروجی مناسبی در کل جامعه داشته باشد.

رییس ستاد کرونا شهرستان رشت با اشاره بر اینکه علاوه بر بحران کرونا، دغدغه کشاورزی و همچنین انتخابات را در پیش رو داریم، گفت: نبایستی بحران کرونا مسئولان ذی ربط را از دیگر مشکلات و فعالیت های بخش های دیگر غافل کند.

فتح اللهی به مصوبات ستاد کرونا اشاره و اذعان داشت : مصوبات این ستاد از انشایی خارج و عملیاتی شود.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی دست فروشان و دکه‌های فعال در سطح شهر، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراهم کردن سلامت مسافران میزان کرایه‌ها افزایش یافته که نوع عملکرد حمل و نقل عمومی در زمینه رعایت دستور العمل ها باید نظارت شود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه آمار مرگ و میر کشوری بر اثر این بیماری منحوس در حال افزایش است، بیان داشت: در شرایط قرمز کرونایی هیچ بازار محلی نباید فعالیت کنید/فرمانداری رشت

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.