×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید امیر دریادار حسین خانزادی از پایگاه دریایی پسابندر

به گزارش گیلان خواست از رشت،امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از پایگاه دریایی پسابندر، بر نقش استراتژیک این پایگاه در حراست از آب‌های مرزی کشور تاکید کرد.
وی ضمن بازدید از اتاق اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش مستقر در این پایگاه؛ عنوان کرد: پایگاه دریایی پسابندر به عنوان یک پایگاه استراتژیک نقش چشم بیدار نیروی دریایی ارتش را در حفظ و حراست از مرز های آبی ایران اسلامی ایفا می کند و فرماندهان این پایگاه باید در خصوص حراست از این منطقه هوشیار باشند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن بررسی و ارزیابی یگان های شناور مستقر در پایگاه دریایی پسابندر، افزود: رصد کلیه یگان های شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی کشور های فرامنطقه به صورت شبانه روزی انجام می شود و هر جا که لازم باشد نیروی دریایی ارتش با اقتدار اقدامات و هشدار های لازم را در صورت هرگونه مشکل خواهد داد.
امیر دریادار خانزادی همچنین در دیدار با کارکنان پایور و وظیفه پایگاه دریایی پسابندر با اشاره به لزوم حفظ آمادگی جسمانی و معنوی کارکنان، تاکید کرد: رشد و تعالی معنوی از موضوعات مهم ایجاد آمادگی در کارکنان است که با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان باید بیش از پیش به آن توجه شود، چرا که رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس تنها تکیه بر توان نظامی نبود بلکه با ایمان به خدا توانستیم مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان ایستادگی کنیم.
وی در پایان بازدید از پایگاه دریایی پسابندر با تعدادی از خانواده های اهل سنت منطقه دیدار و گفتگو کرد.
 پَسابَندر یکی از روستاها و بندرهای کوچک شهرستان دشتیاری استان سیستان و بلوچستان ایران و آخرین نقطه از کشور ایران است که در کناره خلیج گواتر و در محدوده‌ای نزدیک به مرز پاکستان قرار دارد./روابط عمومی ارتش

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.