×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حذف تدریجی دفترچه بیمه سلامت از امروز

به گزارش گیلان خواست از رشت،جمشید محمدی از حذف تدریجی دفترچه بیمه سلامت خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف استراتژیک سازمان بیمه سلامت استفاده حداکثری از دولت الکترونیک بوده که حذف تدریجی دفترچه گامی مهم و اساسی در این راستا است.

وی با بیان اینکه یکی از توقعات به‌حق مردم، ارائه‌دهندگان خدمت و بیمه‌های سلامت و کل نظام کشور شفافیت حداکثری، ارائه سریع خدمات، پیاده‌سازی قوانین و مقررات بالادستی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها است، افزود: همه این موارد در نسخه‌نویسی الکترونیک  و حذف دفترچه‌ها که از امروز انجام می‌شود، محقق خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان یکی از مهم‌ترین راه برون‌رفت از مشکلات حوزه سلامت را الکترونیکی کردن خدمات سازمان بیمه سلامت برشمرد و گفت: اجرای کامل نسخه‌نویسی الکترونیک و حذف دفترچه‌ها از مهم‌ترین راهکار برای برون‌رفت از مشکلات حوزه سلامت است.

محمدی بر ضرورت همکاری همه‌جانبه در اجرای این هدف استراتژیک تأکید کرد و افزود: ضروری است تمامی پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد نسبت به مشارکت در برنامه نسخه‌نویسی الکترونیک همکاری کامل داشته باشند تا بیمه‌شدگان بتوانند از مزایای بیمه برای دریافت دارو  و خدمات سلامت بهره‌مند شوند./فارس

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.