×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۴۶ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی رشت

به گزارش گیلان خواست از رشت،سرهنگ محمود حافظی همکاری همه جانبه و به موقع شهروندان با نیروی انتظامی را از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن مناطق آلوده و جرم‌خیز برای مجرمان است گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره‌گیری از تمامی توان و امکانات موجود و اولویت مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان به مدت ۲ روز در شهرستان رشت اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از جمع‌آوری ۶۰ معتاد متجاهر و انتقال آن‌ها و به مراکز ترک اعتیاد خبر داد و افزود: ۱۶ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۲ کیلو و ۹۳۴ گرم انواع موادمخدر از این افراد کشف شد.

این مقام انتظامی به کشف ۴۶ فقره پرونده سرقت اشاره کرد و اذعان داشت: ۳۷ سارق در این راستا دستگیر و یک دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۴۱ دستگاه خودرو متخلف به علت نداشتن مدارک، آلودگی صوتی و هنجارشکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی در پایان اذعان داشت: هدف پلیس از اجرای اینگونه طرح‌ها تضمین امنیت شهروندان و ارتقاء آن است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد/ایلنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.