×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از دو کارخانه تولید قطعات خودرو در شهر صنعتی رشت

به گزارش گیلان خواست از رشت،حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از دو کارخانه فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران و پایا کلاچ در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.
سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در این بازدید با اشاره به اشتغال بیش از ۱۰۰۰ کارگر در این دو کارخانه گفت: حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی و رفع موانع و مشکلات آنان از وظایف دستگاه قضایی است.
وی هدف از بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از این دو واحد تولیدی را دیدار با مدیران و کارگران و بررسی مشکلات و نیازهای آنها در عرصه تولید ذکر کرد و اظهار داشت: عدم تخصیص و کمبود مواد اولیه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی از مشکلات این دو کارخانه است.
دادستان مرکز استان گیلان با تحسین انگیزه و دانش مهندسان و کارگران این دو شرکت، تصریح نمود: قطعات فولادی تخصیص داده شده به این دو کارخانه یک چهارم نیاز آنان است و دستگاه قضایی رفع این مشکل را از طریق مراجع ذیربط در دستور کار خود دارد.

همچنین در پایان از عزم مدیران بانک های استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: دستگاه قضایی در چارچوب قانون از تولیدکنندگان حمایت خواهد کرد تا شاهد تعطیلی کارخانه های فعال استان نباشیم./دادگستری استان گیلان

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.