×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار رشت در جلسه کمیسیون بهداشت شهرستان، تاکید کرد:ضرورت نظارت بر فروشندگان سیار در سطح شهر/ در ایجاد توسعه امنیت اجتماعی حوزه سلامت همگان مسئولیم

به گزارش گیلان خواست از رشت،علی فتح اللهی در جلسه کمیسیون بهداشت شهرستان رشت، ‌اظهار کرد‌: سلامت تاثیر مستقیم بر دیگر فعالیت های جامعه‌ دارد.‌

فرماندار رشت با بیان اینکه زندگی سالم و سلامت بشریت بسیار حائز اهمیت است، گفت‌: فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی‌ و ورزشی و پویایی جامعه در‌ گرو داشتن سلامت است.

وی به فرآیند های که تاثیر مستقیم بر سلامت دارد اشاره و‌ اذعان کرد‌: آب و غذا دو مقوله مهم در سلامت بشری است اگر چرخه مواد مصرفی و خوراکی انسان آلوده باشد بی شک تاثیرات مخرب بر سلول‌های بدن می‌گذارد.‌

فتح اللهی به امنیت جامعه در حوزه نظامی و غذایی پرداخت و تصریح کرد‌: امنیت جامعه با تلاش شبانه روزی نیروی های نظامی و امنیتی فراهم می شود‌، در حوزه مصرفی غذا نیز دستگاه خدمات رسان بهداشتی ‌این اعتماد‌ را برای مردم ایجاد کردند‌ که ‌با اطمینان‌ از آب شرب و انواع غذا بدون هیچ تردیدی‌ استفاده کنند‌.

نماینده عالی دولت در مرکز گیلان افزود‌: در تعیین، ایجاد و توسعه‌‍ امنیت اجتماعی در حوزه سلامت همه ما مسئولیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما در راستای تامین امنیت تغذیه سالم جامعه مسئولیم و بایستی پاسخگو باشیم ادامه داد‌: با اتکا به ظرفیت‌های موجود، همگرایی، همراهی و مشارکت‌ در کنار هم ‌در راستای فراهم کردند امنیت اجتماعی  بیش از پیش تلاش کنیم.‌

فتح اللهی با بیان اینکه ۷۰ درصد جامعه هدف بایستی در مقابله با کرونا ویروس واکسینه شوند، تصریح کرد‌: کادر درمان علاوه بر درمان بیماران در مراکز درمانی برای ارائه خدمات ‌واکسیناسیون کرونا ویروس که در سه مرحله تعریف شده نیز فعالند.

وی  با تاکید بر اینکه با  افزایش امنیت سلامت جامعه از هزینه های هنگفت در این راستا جلوگیری می شود، گفت‌: سلامت جامعه با توجه به مراحل و روند ‌تولید مواد غذایی و آب شرب مهیا می شود.

فرماندار رشت به ادغام آب شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: با ساماندهی آب شرب روستایی بسیاری از دغدغه های روستانشینان حل خواهد شد .

وی ادامه داد‌: ‌شهرستان رشت دارای ۲ هزار کیلومتر شبکه آب شرب روستایی است که بسیاری از این شبکه ها به دلیل فرسودگی نیاز‌مند باز‌سازی است.

وی به سگ های ولگرد در شهر رشت پرداخت و تصریح کرد : شهرداری به این معضل شهری توجه داشته و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

فتح اللهی ادامه داد: در این را‌ستا هر کمک و همکاری نیاز باشد از سوی فرمانداری با تامین نیاز اعتبارات و تجهیزات انجام خواهد شد.

فرماندار رشت به وضعیت نارنجی شهرستان رشت و ‌حضور فروشندگان سیار در سطح شهر‌ پرداخت و اظهار داشت: در سطح شهر رشت با توجه به بحران کرونا ویروس شاهد حضور فروشندگان سیار هستیم که در راستا نیز‌ یک نظارت و بازرسی ویژه در نوع ارائه خدمات فروشندگان سیار در رشت صورت گیرد ./فرمانداری رشت

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.