×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کانون مشکات به یاری نیازمندان آمد/ توزیع ۲۰ میلیون بسته معیشتی توسط کانون مشکات

به گزارش گیلان خواست از رشت،مهیار فتحی پور گفت: با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بزرگ نهاده شده از سوی رهبر انقلاب به مجموعه‌های دینی و مردمی، مواسات و همدلی است، اظهار کرد: در این ایام تلخ ابتلای جامعه به ویروس منحوس کرونا که اقشار مختلف به‌خصوص قشر متوسط و کم‌درآمد بیشتر دچار آسیب جدی شده‌اند، این فرهنگ قرآنی وظیفه همگان است.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی توسط کانون مشکات گفت: این اقلام شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و سایر اقلام ضروری بوده است که در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کانون مشکات با قدردانی از مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس رضوی در تهیه بسته‌های معیشتی بیان کرد: توزیع افطاری ساده بین مناطق کم برخوردار از دیگر فعالیت‌های این کانون در ایام شهادت امیرالمومنان علی (ع) بوده است که درمجموع بیش از ۲۰ میلیون تومان در قالب اقلام معیشتی و افطاری ساده از ابتدای سال تا کنون توسط این کانون توزیع‌شده است.

فتحی پور با تأکید بر اینکه کانون مشکات  تا نابودی کرونا در کنار مردم و نیازمندان است، افزود:  امیدواریم تا حل مشکلات معیشتی مردم در کنار اقشار کم‌برخوردار بوده و توفیق خدمت‌گزاری به ولی‌نعمتان این نظام مقدس را داشته باشیم./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.