×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مافیای واردات کمر تولید داخل را شکسته است

به گزارش گیلان خواست از رشت؛آیت‌الله رسول‌ فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با اشاره به ضعف مدیریت‌ها در اقتصاد آسیب‌دیده کشور که مشکلات را متوجه قشر ضعیف جامعه کرده است، اظهار کرد: مسئله  اقتصاد از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب همواره به آن تأکید داشتند.

وی با اشاره به وابستگی اقتصاد به نفت و دخالت بیش‌ازاندازه دولت در اقتصاد گفت: حقیقتاً در هر دو عرصه نمره خوبی نداریم بنا بود مسئله اقتصاد حل شود تا توزیع عادلانه بین مردم صورت بگیرد و تنها راه این مسئله نیز اعتماد به داخل و جوانان است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به بایکوت خبری صهیونیست‌ها برای جلوگیری از اطلاع دنیا از آسیبی که از حماسه اهالی مقاومت غزه دیده است، افزود: صهیونیست‌ها آسیب‌های فراوانی از مقاومت دیدند و ناتوان شدند و اکنون خودشان نیز می‌دانند قدرتی در خاورمیانه و در برابر جبهه مقاومت ندارند.

فلاحتی با اشاره به اینکه علی‌رغم میل غربی‌ها در سوریه انتخابات صورت گرفت و با  بیش از ۹۵ درصد بشار اسد دوباره انتخاب شد، گفت: مردم با این انتخاب قاطعانه جواب معناداری به بدخواهان دادند و اکنون بشار باید جبهه مقاومت و جبهه مردمی را تقویت کند.

وی با بیان اینکه مافیای واردات کمر تولیدکننده را شکسته و با بی‌توجهی به جوان آن‌ها را ناامید می‌کنند، افزود: انتخابات در یک روز انجام می‌گیرد و اثر آن چند سال برای مردم بارز است پس بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب مردم  باید در انتخابات حاضر شوند.

امام‌جمعه رشت با انتقاد از هنجارشکنی‌ها و وعده‌های غیرعقلانی برخی از متقاضیان ریاست جمهوری بیان کرد: اثر نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۲۸ خرداد برخلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران شود.

فلاحتی با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم که اگرچه کارنامه مقبول دارند اما کافی نیست، تصریح کرد: توصیه اصلی رهبر انقلاب، انقلابی ماندن و حفظ ویژگی‌هایی نظیر «تحرک و تلاش بی‌وقفه» نمایندگان است، چراکه در  قرآن آمده، ملائک رحمت خود را بر کسانی نازل می‌فرستند که در صراط مستقیم، استقامت به خرج دهند لذا برای  اشتغال و تولید باید تلاش مضاعف کنند.

وی با اشاره به مراکز واکسن زنی در استان گیلان گفت: متأسفانه مکان مناسبی برای زدن واکسن نیست و مردمی که مراجعه می‌کنند با سختی مواجه هستند و باید مسؤولان مربوطه به این امر توجه کنند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به مشکلات کمبود آب برای کشاورزان گفت: کشاورز همین چند ماه کشاورزی نیاز به آب برای زمین‌های زراعی دارد پس مسؤولان باید در کنار کشاورزان باشند تا شالیزارها به ثمر برسند.

فلاحتی با انتقاد از اینکه مردم برخی مناطق برای دریافت نفت با مشکل مواجه هستند، افزود: مسؤول کارش بررسی پیش از حادثه است نه اینکه تا اتفاق بیفتد به یاد چاره‌اندیشی بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات هم حق است هم تکلیف بیان کرد: از خدا بخواهید یک نفر که پابه‌رکاب بوده و جهادی عمل کند روی کار بیاید نه اینکه دغدغه اصلی آن‌ها فقط  تعامل با دنیا باشد و به داخل و جوانان اهمیت ندهد./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.