×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ابلاغ اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده شوراها به فرمانداری ها/ احراز صلاحیت حدود ۱۵ درصد از رد صلاحیت شده ها

به گزارش گیلان خواست از رشت؛حسین محمد صالحی دارانی، با اشاره به روند احراز صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از پایان فرایند بررسی صلاحیت کاندیداهای نهایی این انتخابات خبر داد و گفت: اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای حضور در مرحله نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه صلاحیت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل رد صلاحیت شده‌ها از هشت هزار نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تأیید شد، تصریح کرد: اسامی این افراد به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.
صالحی دارانی با بیان اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زیر چتر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد و مردم هم نارضایتی‌هایی نسبت به اقتصاد و معیشت خود دارند.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از اهرم‌های مهم در تحقق این مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و اظهار داشت: قطعاً ملت ایران پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و حضوری حداکثری را رقم خواهند زد./میزان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.