×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سیاسیون به انتخابات و نتیجه آن احترام بگذارند

به گزارش گیلان خواست از رشت؛محمدحسین قربانی گفت: با اشاره به لبیک امت به فرامین امام جامعه‌شان در رویدادهای متعدد کشور اظهار کرد: مردم در انتخابات‌ها نشان داده‌اند که فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری برایشان اصل و حجت است.

وی حصور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: علیرغم تمام فشارهای سیاسی، اقتصادی، اشتغال، معیشتی و مشکلات ناشی از بحران کرونا ملت ایران باز هم در انتخابات شرکت خواهند کرد.

نماینده سابق مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالندگی سیاسی ملت ایران گفت: مردم نگرانی‌های زیادی از وضعیت پدیدآمده دارند اما این انتخاب مردم هست که تعیین می‌کند سرنوشت اداره کشور خود را برای مدت چهار ساله به چه دست کسی بسپارند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با برشمردن برخی از ویژگی‌های‌ رئیس جمهوری بیان کرد: داشتن تیم کارآمد، متخصص، کارآمد، جوان، با خلاقیت و تیمی که بتواند از تمامی ظرفیت‌های کشور استفاده و از گردنه‌ها و گلوگاه‌ها با تدبیر عبور کند، بسیار مهم است.

قربانی رقم خوردن مشارکت حداکثری را نخستین اصل در انتخابات‌های جمهوری اسلامی دانست و افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو هر چند گله‌مندی‌هایی سیاسی دارند و کاندیداهای‌ مورد حمایتشان در عرصه رقابت نباشند، بسیار مهم است.

وی با اذعان به اینکه مردم باید به مشارکت حداکثری مدنظر رهبری معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانند، گفت: همه مردم و آحاد جامعه به ویژه سیاسیون، احزاب و فعالین آن باید به انتخابات و نتیجه انتخابات احترام بگذارند.

عضو سابق مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت بر لزوم پاسخگویی و تحقق وعده‌ها از سوی رئیس جمهوری تاکید کرد و افزود: رئیس جمهور منتخب ملت باید به شعارها و وعده‌هایی که به ملت داده، پاسخگو باشند تا علاوه بر پاسخگویی به مطالبات مردم، اهداف عالیه نظام مقدس نیز پیگیری و دنبال شود./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.