×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خبر داد /احداث ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان در گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت؛حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد در دیدار با استاندار گیلان، با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان در اجرای ماموریت های این نهاد انقلابی، گفت: بنیاد مسکن در ساخت مسکن، مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی به ویژه محرومان در کنار دولت است.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به مسکن محرومان و بازسازی آسیب های ناشی از بلایای طبیعی اشاره و اظهار کرد: در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از بلایای طبیعی، سرعت عمل دولت در پرداخت منابع اعتباری مورد نیاز، مطلوب و موثر بوده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، توجه ویژه صورت گرفته در گیلان به ساخت مسکن محرومان را یادآور شد و گفت: مشارکت خیران در اجرای برنامه‌ها به ویژه در ساخت مسکن نشانگر توجه این عزیزان به همنوعان خود و ترویج فرهنگ کار خداپسندانه است.

روحانی نژاد، از تاسیس دفاتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان‌ها در راستای جلب مشارکت مردم و ائمه جمعه و جماعات نسبت به حساب ۱۰۰ حضرت امام و انجام امور فرهنگی خبر داد و عنوان کرد: توجه به مسکن محرومان در راستای حساب ۱۰۰ حضرت امام نخستین ماموریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای توافق با دولت برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در سال ۱۳۹۸، بیان کرد: احداث ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان سهم استان گیلان است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، به زندگی برگرداندن کسانی که در حوادث غیر مترقبه آسیب می بینند را دومین ماموریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بازسازی واحدهای مسکونی که در حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله و رانش زمین آسیب می بینند به عهده بنیاد مسکن است.

وی با اشاره به اجرای طرح های هادی روستایی، خاطرنشان کرد: ۱۳ دستگاه عضو کارگروه طرح هادی هستند و بنیاد مسکن تنها متولی آن محسوب نمی شود، اما باید بتواند پاسخگوی گلایه های مردم باشد./ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.