×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعزام گیلانیان شهیدپرور برای تشییع پیکر رئیس جمهور شهید
معصومه پاداش ستوده

 به گزارش گیلان خواست، موسی فکور امروز با الام این خبر گفت: جمعی از مردم شهیدپرور گیلان دیشب برای شرکت در مراسم تشییع خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی و همراهانش عازم تهران شدند.
وی افزود: مردم مومن و قدر دان گیلان در قالب ۵۰ اتوبوس برای شرکت در اقامه نماز بر پیکر آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش و تشییع شهدای خدمت عازم تهران شدند.
رئیس کمیته ستاد بزرگداشت شهیدآیت الله رئیسی در گیلان در مراسم اعزام گفت: طبق دستور استاندار تمهیدات لازم برای شرکت گیلانیان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت آماده شد تا مردم قدرشناس خود را به این مراسم برسانند.
بالگرد حامل آقای رئیسی ، رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و محبوب که یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برای بازدید از «سد خداآفرین» و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بود، هنگام عزیمت از این سد به مقصد «پالایشگاه تبریز» به علت شرایط نامساعد آب و هوایی دچار سانحه شد.
در این سانحه هوایی، آقای «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهان او از جمله آقای «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و همچنین سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.