×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا افتتاح شد

به گزارش گیلان خواست، طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان صومعه‌سرا عصر امروز (پنجشنبه) با افزایش ۵۰ تخت بیمارستانی با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

Description: Lavc58.54.100

فاز جدید بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع وسعت دارد و برای بهره‌برداری از آن حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبار صرف شده است.
احداث طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا از سال ۱۳۹۴ آغاز و پس از گذشت حدود ۱۰ سال با اهتمام دولت سیزدهم و توسعه متوازن به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

Description: Lavc58.54.100

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار گیلان همچنین با حضور در بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا ضمن گفت و گو با پزشکان ، پرستاران و مراجعین و قدردانی از زحمات عوامل و دست اندرکاران؛ از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.
گفتنی است در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به گیلان، ۲۰ طرح عام‌المنفعه سلامت با اعتبار حدوداً ۴۶۸ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

Description: Lavc58.54.100

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.