×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلیس مکلف به ادای وظیفه و اجرای قانون است
ستوده

به گزارش گیلان خواست، سردار قاسم رضایی امروز در نشست با اصحاب رسانه در رشت با بیان اینکه پلیس مکلف به ادای وظیفه و اجرای قانون است، گفت: نگاه انقلابی و هوشمندانه پلیس، پشتوانه اجرای صحیح قانون در جامعه باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از فرماندهی انتظامی گیلان در اجرای ماموریت‌های فراجا، افزود: گیلان جزو استان‌های برتر در اجرای طرح نور، صدف و محله محور است و این نشان دهنده پویایی گیلان است.

وی با اشاره به ۸ هزار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در گیلان گفت: این از افتخارات و نشان ولایتمداری مردم استان است که برای حفظ ارزش‌های انقلاب، تمام داشته‌های خود را با اخلاص تقدیم نظام کردند.

جانشین فراجا کشور با بیان اینکه برخورداری گیلان از نعمت سواحل و طبیعت زیبا زمینه حضور جمعیت زیادی از مردم سراسر کشور به این استان شده است اضافه کرد: خدمت به این مردم از افتخارات پلیس استان است و وجود آرامش و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها از مطالبات به حق مردم و مسافران دراین استان است.

سردار قاسم رضایی با اشاره به اینکه مردم و خانواده‌های شهدا در ملاقات‌های خود و یا دیدار‌هایی که در شهر‌ها و استان‌ها انجام می‌شوداز پلیس مطالبات مختلفی دارند گفت: برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه از اقدامات مهم پلیس است وامنیت و آرامش مردم و جامعه خط قرمز پلیس می‌باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور همچنین با اشاره به اجرای طرح نور در گیلان که جز استان‌های برتر در اجرای آن بود است گفت؛ کشف حجاب و بدحجابی جرم محسوب می‌شود و طبق قانون پلیس باید با این جرایم برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه آحاد مردم مؤمن و متدین کشور از اجرای طرح نور ابراز خرسندی کردند گفت: پلیس هم برابر قانون با اندک افرادی که هنجار‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

سردار رضایی همچنین با تاکید بر برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز در کشور ، گفت: موضوع حایض اهمیت برخورد با افرادی است که از سلاح‌های شکاری مجوزدار استفاده می‌کنند ، چنانچه این افراد رعب و وحشت در جامعه را ایجاد کنند مجوزشان لغو خواهد شد.

در پایان این نشست ازسردارعزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان بابت اجرای طرح نور، صدف و محله محوردر ۲ ماه گذشته در گیلان قدردانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.