×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش ائمه جمعه در انتخابات ریاست جمهوری/ائمه جمعه به جان جامعه امید بریزند

به گزارش گیلان خواست،آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، امروز در نشست هم اندیشی ائمه جمعه استان گیلان در سالن الغدیر استانداری که با حضور استاندار و فرمانداران شهرستان ها برگزار شد، با تبریک فراسیدن اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س)، رهنمودهایی مشتمل بر مبانی نظری راهگشا و راهبرانه یک زندگی، که در آن موجب عاقبت به خیری انسان می شود را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه در زندگی توجه به چگونگی رابطه با همسر، فرزندان، مردم و مسئولان و …حایز اهمیت است، افزود: توجه به این موارد موجب عاقبت به خیری در انسان می شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه نهاد امامت جمعه خود را مکلف می‌داند در برابر بیانات رهبری و مطالبات ایشان پاسخگو باشد، افزود: باید در همه ارائه طرح های مدیریتی به ویژه تنبیه ها و تشویق ها به عواقب کار اندیشید؛ زیرا به فرموده امام علی علیه السلام، هر کس به عاقبت کار خود بیندیشد از مهلکه ها نجات می یابد.


وی به رمز موفقیت و ماندگاری شهید آیت الله آل هاشم، امام جمعه مردم تبریز، اشاره کرد و گفت: شهید آل هاشم رمز بین مردم زیستن را آموخته بود و از عواقب این نوع رفتار پسندیده به خوبی آگاهی داشت برای همین در دل و یاد مردم ماندگار شد.
آیت الله فلاحتی، با تاکید بر تاثیر خدمتگزاری ائمه جمعه در جامعه اظهار کرد: ائمه جمعه به پیگیری مطالبات مردم و دغدغه‌های کشور بپردازند.
به گفته وی، ائمه جمعه موضوعات مورد نظر در جامعه را از تریبون نماز جمعه پیگیری نمایند و در حوزه مطالبه‌گری هر روز کار جدیدی ارائه نموده و در صدد اقدام برآیند.
امام جمعه رشت، با اشاره به جمله ی رهبر انقلاب که در مورد شهید رئیسی فرمودند:«رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت»، ادامه داد: مقام معظم رهبری شهید رئیسی را یک خدمتگزار به جامعه می شناختند و ۲۲ ویژگی برای دولت سیزدهم که دو سال و ۱۰ ماه طول کشید؛ معرفی کردند که برای هیچ دولتی ذکر نکرده بودند.

*همه ی ما نوکر مردمیم و باید به این امر افتخار کنیم

وی، به تلاش بی‌وقفه شهید رئیسی و در خدمت به مردم بودن او در همه مدت مسئولیتش اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه در انتخابات پیشرو وظایف مهمی برعهده دارند، زیرا مسأله‌ی انتخابات، مسأله‌ی بسیار مهم و اساسی و تعیین‌کننده‌ای است.


آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه شهید رئیسی در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و کشور و اسلام بود، افزود: رئیس جمهور آینده نیز باید خادم مردم باشد؛ زیرا همه ما خادم و نوکر مردمیم و باید به این امر افتخار کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.