×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خودکفایی برنج اولویت نخست مسؤولان گیلان باشد

به گزارش گیلان خواست از رشت،
سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی تحقق شعار سال در سالن شهید انصاری استانداری با بیان اینکه ایران قوی یکی از اهداف مقام معظم رهبری در طی چند سال اخیر است، اظهار کرد: یکی از اهداف مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال، داشتن یک ایران قوی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در بسیاری از مؤلفه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی  دارای قدرت بسیار خوبی است، گفت: ایران در مؤلفه قدرت سیاسی فرهنگی نظامی اجتماعی و زیرساختی بسیار قوی بوده و افتتاح پروژه‌های زیرساختی نشان‌دهنده این امر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار در کشور بیان کرد: گیلان ظرفیت‌های مختلفی به لحاظ جغرافیایی، صنعت، گردشگری، صنایع‌دستی و غذایی داشته و یکی از استان‌‌های بسیار مستعد برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار است.

سلیمانی، مسئله خودکفایی برنج در کشور را یک اصل دانست و تصریح کرد: خودکفایی برنج باید به اولویت‌ مسوولان تبدیل‌شده  و هدف‌گذاری‌های لازم در این خصوص انجام و نقشه راه مشخص شود لذا برای انجام این کار آمدن بسیج و مردم پای‌کار باشند.

وی با تأکید بر نقش مؤثر برندسازی محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی در کشور گفت: در کشور واحدهای تولیدی بسیار خوبی وجود داشته که می‌تواند به اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال کمک کند به این منظور بسیج در زمینه برندسازی محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی آمادگی لازم را دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در کشور توسط این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت:  ۲۰۰ هزار شغل در سال جدید و تثبیت‌شده ایجادشده و بخشی از این میزان شغل به گیلان تعلق‌گرفته و تمامی سازوکار آن را انجام می‌دهد/فارس

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.