×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح نخستین خانه استارت‌آپی گیلان/سازوکار تجاری‌سازی محصولات استارت‌آپی تعیین شد

به گزارش گیلان خواست از رشت، اولین خانه استارت‌آپی گیلان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی دیگر از مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

هدف از افتتاح این مرکز استارپ‌آپی، افزایش بهره‌وری واحدهای تولیدی گیلان و همچنین بهره‌مند‌ شدن از تکنولوژی به‌روز و اتخاذ رویکرد دانش‌بنیان است.

سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه این افتتاحیه با بیان اینکه مشکلات صنعتی در کشور و استان باید اولویت‌بندی شود، اظهار کرد: مشکلات حوزه صنعت و شرکت‌های فناور باید در استان اولویت‌بندی شده و کارگروه‌های استانی تشکیل و راه‌حل‌های حل مشکل را بررسی کنند.

وی با اشاره به نقش تجاری‌سازی محصولات در کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سازوکار تجاری‌سازی محصولات در حوزه‌های مختلف ازجمله استارت‌آپی توسط سازمان بسیج تعیین‌شده و همه مسؤولان پای‌کار بوده و به برند سازی محصولات کمک می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طرح‌های شرکت‌های استارت‌آپ و فناور را یک ظرفیت در کشور دانست و بیان کرد: طرح‌های شرکت استارت‌آپ باید در کشور تحقق پیداکرده و در حد ایده باقی نماند، لذا برای تحقق این امر باید طراحی‌های درست و صحیح انجام شود.

سلیمانی همچنین به نقش جوانان در حل مشکلات جامعه با ارائه طرح‌های خلاقانه تأکید کرد و افزود: امید به آینده، اعتماد به جوانان باید سرلوحه کار مسؤولان قرارگرفته و طرح‌های خلاقانه آن حمایت شود زیرا در این صورت از کانون توجه خارج خواهد شد.

وی از حمایت سازمان بسیج از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان خبر داد و گفت: جوان باید ایده‌های خود را ارائه داده و خلاقیت‌های خود در حل مشکلات را به دیده عموم بگذارند و سازمان بسیج هم ازاین‌گونه ایده‌ و شرکت‌ها حمایت کرده و آنان را در مسیر درست قرار می‌دهد.
برای افتتاح این خانه استارت‌آپ دو میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن به‌منظور خرید تجهیزات بوده و در حال حاضر ۹ تیم در این مجموعه فعال و قابلیت ارتقا به ۲۰ تیم هم دارد./فارس

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.