×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حضور استاندار گیلان و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور صورت گرفت؛افتتاح همزمان واحدهای مسکن محرومان و بهسازی مسکن روستایی در گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت؛ امروز (پنجشنبه) در ادامه برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور به گیلان، هشتصدمین واحد مسکن محرومان و یکصد و ۱۰ هزارمین واحد مسکونی طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی استاندار با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار و حجت الاسلام روحانی نژاد به صورت همزمان در رشت افتتاح شد.

همچنین امروز ۳۳ پروژه طرح هادی روستایی در ۱۱ شهرستان گیلان با اعتبار ۱۵۱ میلیارد ریال و اجرای طرح هادی روستای بلسکله چوکام شهرستان خمام و اجرای آسفالت معابر این روستا به طول یکهزار متر با اعتبار ۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور به صورت همزمان افتتاح می شود.

نشست با خیران مسکن ساز، آغاز عملیات اجرایی احداث ۶۰ واحد مسکونی طرح حضرت فاطمه زهرا (س) رشت، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و بازدید از زورخانه امام علی (ع) در حال احداث در رشت از جمله برنامه های روز گذشته حجت الاسلام روحانی نژاد بود.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور صبح امروز نیز با استاندار گیلان دیدار کرد./استانداری گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.