×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
روکش آسفالت ۵ کیلومتر راه روستایی ضیابر صومعه‌سرا

به گزارش گیلان خواست از رشت؛سید کاظم دلخوش امروز در مراسم بهره برداری از آسفالت روستایی روستاهای اسفقن سر، شفت محله، سارمه و بیجار کن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۷ درصد از راه‌های روستایی شهرستان از نعمت آسفالت برخوردار شده است. 

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۵۶ راه روستایی در شهرستان صومعه سرا، ۱۳۸ روستا، راه آسفالته دارد، گفت: مصوبه اختصاص قیر رایگان بعد از چهار ماه اجرایی نشده ولی با مکاتبات اداری و پیگیری مستمرانه مسؤولین شهرستان، توانستیم بعد از سه سال تعهد به مردم را در چهار روستای اسفقن‌سر، سارمه، بیجارکن، شفت‌محله بخش ضیابر عملی کنیم.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس با اشاره به موضوع مصوبه مجلس که براساس آن چهار میلیون تُن قیر برای آسفالت راه‌های روستایی، داخل شهری، مدارس، مناطق محروم و غیره قرار داده شده است، تصریح کرد: این میزان قیر با قیمت هر تُن هشت میلیون تومان است که از این رو با کاهش تسریع روند انجام آسفالت راه‌های روستایی مواجه شده‌ایم. 

دلخوش با بیان اینکه با کمبود قیر با منابع موجود در کشور روبرو هستیم، افزود: پنج میلیارد تومان هزینه اعتباری آسفالت این روستاها شد که با اتمام آن، هشت کیلومتر از مسیرهای شاندرمن به ضیابر، طاهرگوراب نیز در محوریت عمران راه روستایی قرار می‌گیرد. /فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.